פחחות וצבע – טבילה במעיין הנעורים

צור קשר

פחחות וצבע – טבילה במעיין הנעורים

על פי פרסומים של משטרת ישראל – אגף התעבורה ולשכת השמאים הארצית,  רוב מוחלט של התאונות בישראל  מסתכמות בנזקי פח בלבד, כלומר נזקים חיצוניים המצריכים תיקונים בעלויות נמוכות של עד עשרת אלפים שקלים. עבודות פחחות וצבע נפוצות מאוד אצל נהגים בארץ, ולרוב גם קלות וזולות מאשר ניתן לחשוב.

במדינה צפופה עם כבישים צרים ונהגים עצבניים וחסרי סבלנות, לא מפתיע שאחת לכמה זמן הרכב שלנו צובר יותר מדי שריטות ודפיקות, וגם אנחנו נכנסים לסטטיסטיקה של נזקי הפח. לא משנה כמה נהיה זהירים, כמה נשמור על הרכב ואפילו נדאג לחניה פרטית, הרכב שלנו עדיין נתון לחסדי נהגים אחרים, וכשזה המצב כדאי להתכונן מראש.

פחחות וצבע – על מה ואיך

שירותי פחחות כוללים קשת רחבה של טיפולים, החל מתיקוני צבע פשוטים של שריטות ועד עבודת פחחות מתקדמת על שילדת הרכב. במסגרת עבודת פחחות וצבע ניתן לבצע החלפת דלתות, תיקון פגושים, החלפת חלקי פלסטיק, חידוש ווישרים ועד צביעה מלאה של הרכב כולו. במקרים חמורים יותר של תאונות ופגיעות מהותיות בשלדת הרכב, ניתן לבצע עבודות של תיקון סדקים ושברים בשלד על ידי פחח מקצועי שמוסמך לכך.

עלויות וביטוחים במסגרת עבודות פחחות וצבע

עלויות של טיפולי פחחות וצבע נכנסות תחת קטגוריה של טיפולים קלים וזולים יותר בהשוואה לטיפולי מוסך יקרים ומסובכים יותר ונעים עד כמה עשרות אלפי שקלים בודדים. לרוב, אלה נכנסות תחת אחריות של הרכב או במסגרת ביטוחים משלימים כאלה ואחרים. ישנם פחחים שמעניקים אחריות במסגרת עבודתם, או מעין מטרית הגנה לרכבים חדשים במידה ואלה יצטרכו עבודות פחחות עתידיות או סתם חידוש צבע הרכב לצורך הענקת מרא חדש לפני מכירה.

חשוב לדעת כי לעיתים עבודות הפחח כוללות החלפת רכיבים, ושימוש בחלפים מקוריים יכול ליקר את העבודה משמעותית בנוסף לעלויות העבודה הרגילות. בכל מקרה כדאי לבדוק עם הפחח שלכם לפני כל חתימה על עבודה איתו כי אותו פחח מכיר את סוג הרכב שלכם, ולוודא מה כלול בטיפול ומה לא, ובאילו חומרים וחלקי חילוף הוא מתכוון להשתמש בשביל למנוע עלויות נוספות שיפתיעו אתכם בעתיד.

Comments

comments