פחחות וצבע לרכב – היכן כדאי לבצע

צור קשר

פחחות וצבע לרכב

פחחות וצבע לרכב – היכן כדאי לבצע?

בעבור רבים, הרכב הוא כלי יקר ערך, הם רואים בו הרבה יותר מאמצעי ניידות. בעבורם, נמליץ על טיפולי פחחות וצבע לרכב במוסכים מורשים המחזיקים באישורים הדרושים מטעם משרד התחבורה. כדאי להקפיד לאתר מוסך המבצע תיקונים קוסמטיים לרכב ברמת יצרן, מוסך המבצע עבודות פחחות וצבע לרכב תוך שימוש בציוד איכותי וחומרי גלם מובחרים. תיקוני פחחות מתבצעים בעזרת מכשור מתאים ועבודה עדינה המחזירה לרכב את המראה הקודם, נציין כי ישנם מקרים בהם הפגיעה כה חמורה עד כי יש צורך בהחלפת החלק כולו. את צביעת הרכב מבצעים בתנורים מיוחדים תוך שימוש בצבעים המותאמים לרכבים.

איזה מוסך כדי לבחור?

אם יש לכם מוסך קבוע או אין לכם מוסך קבוע, תמיד ניתן וכדאי לבחון הצעות נוספות ולוודא כי הנכם מקבלים תמורה נאה בעד כספכם. שימו לב לאחריות אותה מגלה צוות המוסך על העבודה, לשירות האישי, למועדי אספקת העבודה, לשיתופי פעולה עם חברות הביטוח, לתוצאות, למקור חלקי החילוף וגם למחירים. פעמים רבות, מחירים מופרזים אינם מעידים בהכרח על עבודה טובה יותר.

שירותי אקסטרה של מוסכים ללקוחות חברות ביטוח

  1. תנאי תשלום אטרקטיביים במסגרת פנייה למוסך הסדר.
  2. הנחות בתשלום ההשתתפות העצמית וגמישות בתנאי התשלום.
  3. שירותי רכב חלופי המשמש את המבוטח במהלך תיקון הרכב.
  4. איסוף הרכב הפגוע והחזרתו.
  5. שירות אדיב ואישי.

פחחות וצבע לרכב במוסכים המובילים

את ההבדלים בין עבודה מקצועית לבין עבודה חובבנית תגלו בעיקר בתוצאות. חשוב לציין כי עבודת פחחות לרכב היא הרבה יותר מעוד תיקון קוסמטי קל. מכונאי רכב אחראי יקפיד לבחון כי אין כל פגיעה בטיחותית מסוכנת בשלדת הרכב. המטרה העומדת בפני המכונאי היא שחזור המראה המקורי של הרכב טרם הפגיעה בתאונה. ניתן לנצל את הביקור במוסך בכדי לתקן גם פגיעות פחחות קודמות, לבצע בדיקת תקינות מקיפה לרכב ולחדש את צבע הרכב. הבדיקה המקיפה תעניק לכם תחושת ביטחון במהלך הנסיעה, המראה המשופר של הרכב יחזיר לכם את החיוך לפנים.

נדגיש שנים כי פגיעות בשלדת הרכב הן פגיעות סמויות, לאחר כל תאונה בה נחבטה שלדת הרכב יש לבצע בדיקת תקינות מדוקדקת. רק פנייה אל מוסך מורשה, אחראי ואמין תחזיר לכם את תחושת הביטחון. ללא תיקון מהיר הנזקים יחמירו עם כל נסיעה עד לשלב בו תגרם תאונה בה עלולים להיפגע נוסעי הרכב, הולכי רגל ורכבים נוספים. זה הזמן לגלות אחריות ולטפל כראוי ברכב.

Comments

comments