פחחות רכב

צור קשר

פחחות רכב לאחר תאונה

כל פגיעת פחחות קלה עלולה לגרוע משווי הרכב, עם בוא הרגע בו תרצו למכור את הרכב תגלו לפתע כי כל ליקוי פחחות קל מהווה גורם לירידה במחיר. על כן, כדאי יהיה להקדים לתקן את כל הדרוש תוך שימוש במומחה פחחות רכב. העבודה המקצועית תתגלה משמעותית במעמד מכירת הרכב. אם הרכב שלכם זקוק לתיקוני פחחות או חלודה כדאי לפנות למומחה ולנצל את ההזדמנות לבצע בדיקת שלדה מקיפה לאיתור מפגעי בטיחות.

חידוש מראה הרכב לאחר תאונה

אם יש לכם ביטוח מקיף לרכב יש לכם כתובת לפנות אליה עם כל פגיעה קלה או חמורה ברכב. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי פוליסות ביטוח מקיף כוללות גם סכומי השתתפות עצמית, כאשר עלות התיקון אינה עולה על סכום ההשתתפות העצמית מיותר יהיה לדווח לחברת הביטוח על המקרה. חשוב לציין כי רישום תאונות ותביעות להפעלת הביטוח עשוי להביא לעלייה בתעריף הביטוח במועד החידוש. נהגים אשר נוהגים להפעיל את פוליסת הביטוח לעתים קרובות מוצאים עצמם במועד חידוש הפוליסה מול מחיר גבוה יותר.

לקבלת הצעת מחיר לעבודת פחחות רכב כדאי להגיע אל מוסך אמין ומנוסה, מוסך בו תוכלו ליהנות מעבודה מקצועית טובה תוך זמן קצר ומחירים הוגנים. חידוש מראה הרכב חשוב מאוד כאשר עומדת על הפרק מכירת רכב או כאשר מדובר ברכב ייצוגי. רכב עם סימנים של חלודה, שריטות או פגיעות פחחות מרשים הרבה פחות, אם תנסו להעמיד את הרכב למכירה תגלו הצעות מחיר נמוכות ממחיר השוק.

בדיקת הרכב לאחר תאונה

פרט לתיקוני פחחות רכב ותיקוני צבע יש לזכור כי כל חבלה ברכב עלולה לפגוע גם בשלדה. גם כאשר נראה כי אין כל פגיעה משמעותית ברכב ייתכן כי השלדה היא אשר ספגה את הזעזוע ונפגעה. שימו לב, פגיעות שלדה מהוות מפגע בטיחותי, מסוכן יהיה לנסוע ברכב. על כן, לאחר כל תאונה יש להעביר את הרכב לבדיקה במוסך. על כן, גם כאשר נראה במועד התאונה כי אין כל פגיעה כדאי יהיה לאסוף את פרטי הנהגים המעורבים בתאונה ולדרוש אותם לשאת באחריות בהתאם להתפתחויות עתידיות.

טיפול פחחות רכב במוסך

יש הטוענים כי ניתן לבצע באופן עצמאי תיקוני פחחות קלים, אך במבחן התוצאה מגלים כי אין זה פשוט. המחירים של ערכות הפחחות לשימוש עצמי והזמן אותו תשקיעו במלאכה הופכים את העבודה העצמית הרב פחות משתלמת. טיפולי פחחות פשוטים כרוכים בעלות של כמה מאות שקלים. כאשר העבודה מתבצעת במוסך אמין יש לכם כתובת לחזור אליה במקרה של תקלה או בעיה.

Comments

comments