פחחות וצבע לרכב בתל אביב

צור קשר

פחחות וצבע לרכב בתל אביב – עצות שימושיות

אם שוב פתחתם את הבוקר ברגל שמאל עם פגיעה ברכב דעו כי יש פתרון מהיר ויעיל, מוסכים רבים מציעים היום שירותי פחחות וצבע לרכב בתל אביב, כל שיש לעשות הוא לאתר את המוסך המתאים ולהגיע עם הרכב לבדיקה ותיקונים קוסמטיים. אם בחרתם במוסך אמין המחירים יהיו סבירים, השירות אישי ואדיב והתוצאות איכותיות. עבודת פחחות וצבע נבחנת בעיקר בתוצאות, איש מקצוע יצליח להחזיר לרכב את המראה הקודם לפגיעה.

פחחות וצבע לרכב בתל אביב לקראת מכירה

ממש כפי שתקפידו לנקות דירה ולשפץ אותה קלות לקראת הצגתה לקונים או שוכרים חדשים, כך נהוג גם להשקיע מאמצים דומים בשיפוץ קוסמטי לרכב. טיפולי פחחות וצבע לרכב בתל אביב מתבצעים בכל חודשי השנה, אך ישנה עלייה בביקוש לשירות בחודשים בהם מתבצעות עסקאות מכירת רכב רבות. צביעה איכותית משדרגת משמעותית את מראה הרכב לכל הדעות, גם רכב מעט ישן ועייף נראה רענן וחדיש לאחר צביעה. ההשקעה הכספית בצביעת הרכב משתלמת כאשר בעל הרכב מצליח למכור אותו במחיר מחירון או במחיר גבוה ממחיר המחירון.

כמה עולה לצבוע ותקן רכב לאחר תאונה

המחיר אותו תתבקשו לשלם משתנה בהתאם להיקף הפגיעה, לא ניתן יהיה לקבוע מחירים אחידים. צוות המוסך ירכיב את הצעת המחיר בהתאם לזמן העבודה הדרוש, כמות החומר, מורכבות העבודה ושיקולים נוספים. יש לציין כי במקרים בהם הפחחות דורשת התקנת חלקים חדשים העבודה תהיה יקרה יותר. יחד עם עבודת הפחחות תתבצע גם בדיקה מקיפה לשלדת הרכב. בהתאם להצעת המחיר הסופית יוכל בעל הרכב לקבל את ההחלטה האם יש מקום לשיפוצים קוסמטיים של הרכב.

נדגיש כי לא כל תיקון פחחות מחייב גם תיקון צבע. בנוסף, ניתן לבצע תיקוני צבע נקודתיים ללא הכרח בצביעת החלק כולו או הרכב כולו. יש לבחון בצורה ביקורתית את הצעת המחיר, להתמקח ולוודא כי מדובר במוסך אמין.

תיקון מראות ופנסים לרכב

פגיעות פחחות, פגיעות צבע, פנסים מנופצים ומראות שבורות הם סוגי הפגיעות הנפוצות ביותר ברכבים. קל מאוד לנפץ את הפנס תוך נסיעה אחורית לא מחושבת נכון אל החנייה, קל עוד יותר לשבור את המראה. במקרים בהם לא ניתן לבצע תיקון עצמי שטחי יהיה עליכם להחליף את הפנס כולו או לרכוש מראה חדשה. אין מדובר בעסק זול.

בעבור מראה חדשה לרכב תתבקשו לשלם כ-1000 שקלים, אם תסכימו להסתפק במראה משומשת תשלמו כ-500 שקלים. תיקוני פנסים כרוכים גם כן בעלויות לא מבוטלות, בעבור פנס חדש תשלמו כ-1000 שקלים או מעט פחות בעבור פנס משומש. היזהרו בדרכים ושמרו את הרכב מפני פגיעות והוצאות כספיות.

Comments

comments