פחחות רכב

רכב פרטי ממוצע זקוק לסוגים שונים של טיפולים במוסך. לרוב, מדובר בעיקר בטיפולים שוטפים שנועדו לוודא שהרכב במצב טוב, תקין ובטיחותי. בנוסף, קיימים סוגים רבים של טיפולים שנועדו להחזיר לרכב את יכולת התפקוד המושלמת לאחר תאונה או פגיעה. מרבית סוגי הטיפולים הללו כוללים מרכיב של פחחות רכב. למרות שהטיפולים הללו אינם נחשבים ליקרים ביחס לפגיעות מכניות או כאלה שכוללים נזק לגיר או לשלדה, חשוב לוודא שהם יעשו באופן מקצועי ואיכותי. יש לכך גם משמעות אסתטית אך גם משמעויות נוספות, ברמה הבטיחותית.
בגלל המראה
קרוב לוודאי שהסיבה המרכזית שבגינה אנשים פונים לשירותי פחחות רכב בתל-אביב נובעת מהרצון לשפר את מראה הרכב, לאחר פגיעה או תאונה דרכים (לרבות תאונות קלות). זוהי אמנם סיבה מרכזית וטובה למדי, אך בהחלט לא היחידה.
שירותי פחחות איכותיים מאפשרים ליהנות מחוויית נסיעה טובה יותר, שכן למראה החיצוני של הרכב יש משמעות לא קטנה. אפילו מעיכה צדדית בפח, לא כל שכן מעיכה גדולה ומרכזית יותר, יוצרת מראה של רכב לא מטופח ולא יפה. בנוסף, אין ספק שטיפול חיצוני של פחחות הוא גם בעל משמעות מרכזית כאשר רוצים למכור את הרכב.
גם רכב שנמצא במצב מכני מעולה, גם רכב שעשה מעט מאוד קילומטרז’ וגם רכב מדגם מבוקש מאוד לא יימכר בקלות כאשר יש לו פגיעה חיצונית ניכרת לעין. לכן, טיפול פחחות הוא חיוני גם לחוויית נסיעה טובה וגם לצורך השגת מחיר טוב בזמן מכירה.
גם בגלל הבטיחות
מלבד החשיבות האסתטית של טיפולי פחחות וטיפולים של צביעה נלווית, יש לטיפול כזה גם משמעות בטיחותית. שריטות ובעיקר כיפופים ומעיכות של הרכב הם בעלי פוטנציאל מסוכן לעיתים. ראשית, פגיעה חיצונית שנראית קלה עשויה בהחלט להסתיר גם פגיעה במכלול פנימי חשוב ביותר. לכן, חשוב תמיד לבדוק את מצב הרכב לאחר תאונה, אפילו קלה. שנית, נזק חיצוני גם עשוי להוביל לקורוזיה וחלודה גם מבחוץ אך גם מבפנים. לכן, יש להכניס את הרכב לטיפול מתאים בכדי ליהנות מרכב נאה ומחודש ולא פחות חשוב – בטוח לגמרי לנסיעה.

Comments

comments