פחחות וצבע – במוסכים המתמחים בכך

ישנם מקרים בהם הרכב שלכם נמצא במצב מכני מעולה ואין לכם כל צורך בתיקונים מסוג מכונאות או חשמל. ובכל זאת, אתם מעוניינים לבצע אי אלו תיקוני פחחות וצבע כי אתם אוהבים לנסוע ברכב מצוחצח ונקי או משום שהוא נשרט ונחבל תוך כדי ביצוע חנייה לא זהירה.
אתם מתלבטים בוודאי לאיזה מוסך כדאי לגשת, מסיבות רבות: ראשית, רכב בימינו הוא רכוש יקר. ההשקעה ברכישת רכב היא גבוהה, במיוחד אם רוכשים רכב חדש. דמי הביטוח גבוהים מאוד, ההשתתפות העצמית מבטלת במקרים רבים את ההחזר מחברות הביטוח ואתם נושאים בהוצאות התיקון ועיקר הבעיה – לרבים מהנהגים – היא להישאר ללא הרכב במשך מספר ימים.
ישנם פתרונות בהישג יד לכל אחת מבעיות אלו:
ראשית לכל- אם הרכב יקר לכם, תרתי משמע, בחרו אך ורק במוסך מורשה מטעם משרד התחבורה ואל תחפשו מוסך המוגדר כ”חאפר”. במוסכים מורשים, ותיקים, מנוסים ומביני עניין – תמצאו אנשי מקצוע מיומנים שיתנו לכם שירות אמין ומקצועי וייקחו אחריות על העבודה.
שנית, ישנם מוסכים המתמחים בעבודות פחחות וצבע לרכב. ישנם כאלה העוסקים בפחחות וצבע לרכבים פרטיים ואחרים יציעו את שירותיהם לרכבים מסחריים.
בעשורים האחרונים, השיטות לקניית כלי רכב התרחבו הרבה מעבר לשיטה המסורתית של “קונה – מוכר” הודות למסלולי הליסינג השונים והודות לשיטות הטרייד אין של חברות הרכב הגדולות. לשיטות החדשות האלה ישנה השפעה על מעגלי מסחר נוספים וביניהם גם על המוסכים. מוסכים רבים מציינים ומדגישים שהם עובדים מול חברות ליסינג ידועות וכמובן מול לקוחות פרטיים. מוסכים המתמחים בעבודות פחחות וצבע הצטרפו גם הם להסדרים עם חברות הליסינג והם עובדים גם בהסדרים עם חברות הביטוח הגדולות. זו נקודה חשובה ומשמעותית כי היא מקצרת תהליכים, היא נוחה לבעל הרכב שרכבו צריך להיכנס לתיקונים, זהו תהליך עם פיקוח וזוהי מעין תעודת אחריות המעידה שמסרתם את רכבכם למקום עם אמינות, ידע וותק ואינכם משמשים שפני ניסיון במקום שאיש לא שמע עליו.
פחחות וצבע חייבים להיעשות במקצועיות וברמת גימור גבוהה. התאמת צבע בשיטות ממוחשבות היא השיטה המובילה כיום והתוצאות המתקבלות הן מרהיבות ומושלמות. אבל לא פחות מכך חשובים השירות האדיב, היחס האישי ללקוח, מענה מיידי לנגישות ורכב חלופי מרגע הפקדת הרכב שלכם במוסך. אם גם המחירים הוגנים וסבירים ונותנים לכם את התחושה שקיבלתם תמורה מלאה להוצאה הנוכחית, הרי שטיפולי הפחחות וצבע – הצדיקו את עצמם במלואם.

Comments

comments