פחחות רכב – איך בוחרים את המוסך שיתאים לצרכים שלכם?

רמז חשוב: אל תחפשו את המוסך הזול ביותר

קבלו מספר הצעות ובחרו את המתאימה לכם ביותר:

טיפול במוסך מורשה לביצוע עבודות פחחות רכב מטעם משרד התחבורה, כניסה למוסך אמין העושה שימוש בחלפים וחלקים מקוריים ובצבע מקורי, מוסך הנותן אחריות על העבודה ומציע גם רכב חלופי לימים בהם הרכב שלכם מושבת, הקפדה על גימור מושלם וקבלת הרכב במצב התואם למראה הקודם שלו, עבודה עם הציוד החדיש ביותר ובעלי המקצוע המיומנים ביותר לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מחירים סבירים והוגנים.

או:

טיפול במוסך מזדמן העושה שימוש בחלקים וחלפים משומשים שנקנו בכתובת בלתי ידועה, מוסך שאינו נותן אחריות על העבודה ואם התיקון לא צלח – הבעיה תהיה שלכם, הפחחים העובדים במוסך אינם מיומנים והם עובדים עם ציוד מיושן אבל, המחיר נמוך בצורה מפתיעה ומבטיחים לכם שהכול יהיה בסדר.

עבודות פחחות רכב וצבע אורכים כיומיים שלושה ומוסך רציני ומסודר יכול להתחייב על מועד סיום העבודה. מוסך שהוא “חאפר” עלול למשוך עבודה כזאת במשך שבוע ימים ואתם תמצאו את עצמכם הולכים וחוזרים, מותשים וכועסים ולבסוף – גם לא מרוצים מהעבודה שנעשתה.

פחחות רכב היא סוג של אמנות

רוב האנשים נרתעים מביקור במוסכים לפחחות רכב ודוחים את הכנסת הרכב למוסך- ככול שניתן כיוון שטיפול מסוג זה כרוך בטרדה, באי נוחות רבה, בפרידה מהרכב למשך מספר ימים ובעיקר בהוצאה כספית לא מבוטלת. אלו סיבות טובות לדאוג לכך שתמצאו מוסך אמין כי מעבר להוצאות והמטרד, יש בעבודה זאת סוג מסוים של אמנות: התאמת הדלת החדשה בדיוק של מילימטרים, הרכבת פנסים חדשים במקום אלו שהתפרקו ותיקוני הצבע שגם חדי עין לא יבחינו בקיומם.

אין ספק שגם אתם תגיעו למסקנה שעדיף לשלם יותר אבל לקבל עבודה באיכות הטובה ביותר.

Comments

comments