Blog

רכב חדש – במקרה של תאונה או פגיעה במרכז SR

מה חשוב לבעל רכב חדש לדעת?

חשוב לדעת כי: עלייך להכיר את הצוות המקצועי של המקום בו אתה מתקן את הרכב, לפני הכול. חשוב לנו שתכיר את המיומנות שלנו, חשוב שתדע שאנו משתמשים בציוד משכולל ולא מתפשרים על איכות. לא נתפשר על תיקון חלק כלשהו במידה שיש להחליפו. אצלנו ללקוח יש זכות לקבל שירות ואיכות ולכך אנו מחויבים.
לדוגמה: אם...
קרא עוד

טיפול במכוניות יוקרה במקרה של תאונה או פגיעה

טיפול במכוניות יוקרה במקרה של תאונה או פגיעה

תאונות דרכים ופגיעה ברכב יוקרתי, זה דבר שאף אחד מאתנו, לא רוצה להיות מעורב בו.
חשוב לדעת שרכב יוקרה חייב להראות טוב, הן מבחינת קווי הרכב וגוון הצבע.
תיקון המרכב חייב להתבצע בצורה מקצועית וצביעת הרכב חייבת להתבצע, בצורה מדויקת.
אצלנו ב-SR משתמשים בצבעים ולקות מקוריות, מסוג...

קרא עוד

הפרטים שיש לקחת בזמן תאונה – אילו פרטים יש לקחת באירוע תאונת דרכים?

אלו הפרטים שיש לקחת בזמן תאונת דרכים, בין אם התאונה נגרמה על ידכם ובין אם לא (תביעת פוליסה או צד ג)
יש לרשום אותם ולאמת אותם באופן אישי - כך שתדעו שיש בידכם את הפרטים הנכונים

מספר רכב

דגם הרכב

שם הנהג

שם בעל הרכב- לא תמיד בעל הרכב הוא הנהג

כתובת

מספר...

קרא עוד

האם כדאי ללכת למוסך עליו ממליצים שירותי גרירה‏? תאונה לפעמים היא רק התחלה

האם כדאי ללכת למוסך עליו ממליצים שירותי גרירה‏? תאונה לפעמים היא רק התחלה

מאת סימון דן – בעלים ומנכ"ל מרכז SR

היית מעורב בתאונת דרכים? הטראומה הראשונית והבלבול לא מועלים לחשיבה רציונלית. הלחץ, הכעס ולעיתים אי הוודאות מלווים אתכם ברגעים הללו. אתם פותחים את תא הכפפות ושולפים את המספר של שירותי הגרירה במידה ויש לכם. הגרר סוף סוף מגיע, אתם...
קרא עוד